Мир безразличен и для всех един
Ни добр, ни зол он к
нам, живым…
А то, что всё же задевает нас -
Лишь отражение наших чувств сейчас!
И, как ни грустно это понимать,
Мир – зеркало
На что же нам пенять?..

четверг, 28 ноября 2013 г.

Модуль 8


Відомо що при традиційному навчанні вчитель сам оцінює діяльність учнів. Якщо учень знаходиться в центрі навчання, він активно залучається до процесу оцінювання. Але ж ця нова роль буде незвичною і непростою як для учнів так і для вчителя. Як залучити учнів до оцінювання? Визначились з основними стратегіями оцінювання, створювали форми для підсумкового оцінювання учнів. Виділили головні ідеї оцінювання: * оцінювати знання і навички, вказані в навчальних цілях; * оцінювання має акцентувати увагу на змісті навчальної теми та навичках ХХІ сттоліття; * обмежити кількість критеріїв до необхідних. Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає "оцінювання, зосереджене на потребах учнів", а саме на творчості і інноваційності процесу навчання.
 Як я тебе розумію...

Комментариев нет:

Отправить комментарий