Мир безразличен и для всех един
Ни добр, ни зол он к
нам, живым…
А то, что всё же задевает нас -
Лишь отражение наших чувств сейчас!
И, как ни грустно это понимать,
Мир – зеркало
На что же нам пенять?..

среда, 27 ноября 2013 г.

Модуль 6


Сьогодні було створено мережевий опитувальник та налаштований макет оформлення гаджетів у блозі. На жаль, мені не все вдалося охопити, але я обов'язково все спробую надолужити. Цей модуль дозволив зрозуміти мені більш точно, яким чином я зможу розвивати у учнів навички 21 століття, а головне, які я буду форми використовувати у своїй роботі. Я ознайомилася з прикладом учнівських робіт і зрозуміла , що вчитель повинен їх створювати для того , щоб правильно оцінити учнів , і зрозуміти який результат від них очікувати. До речі, дітям цікаво вчитися за допомогою комп'ютерів і, я думаю, що використовувати блоги, вікі- статті та презентації під час дослідження вони будуть із задоволенням, що теж є невід'ємною складовою успішного виконання завдання.

Комментариев нет:

Отправить комментарий